Пн-Пт 10:00-18:00


УМОВИ  І ПОЛОЖЕННЯ

БОНУСНОЇ СИСТЕМИ FIDELITTI PLUS

 

ПОНЯТТЯ ТА  ВИЗНАЧЕННЯ

Щоразу, коли  наступні терміни, написані з великої літери, використовуються в наступній частині цієї Умови та Положення, іх слід розуміти так, як зазначено нижче, якщо контекст їх використання явно не вказує на інше:                                                                                                                                                         

 

1. Активні  бонусні бали  – бонусні  бали , нараховані Учаснику за вчинення угоди купівлі-продажу товару, у випадку, якщо Учасник  не скористався правом на відмову від договору (повернення товару) у встановлений термін відповідно до Умов і Положень інтернет магазину Fidelitti – тільки Активні бонусні бали можуть бути використані з метою часткового покриття замовлення.

2. Клієнт – фізична  особа з повною або обмеженою дієздатністю, юридична особа або організаційний підрозділ, що не є юридичною особою, але має дієздатність, та використовує Интернет- магазин fidelitti.ua, в тому числі здійснююча в ньому покупки. Клієнтом також може бути фізична особа, якій виповнилося 18 років.

3. Акаунт – персоналізована панель адміністрування Покупця, яка доступна після реєстрації та аутентифікації у Магазині, через яку Покупець робить замовлення чи користується іншими послугами Інтернет-магазину.

4. Організатор - FIDELITTI UKRAINE.

5. Бонусна система Fidelitti Plus – Бонусна система,  яка надається Організатором на території  України, адресована Клієнтам, які в силу участі будуть мати право на Привілеї, що грунтуються на цих Умовах та Положеннях, а також на використання служби розсилки новин.

6. Бонусні бали, які очікують на підтвердження  – бонусні бали, що нараховуються за вчинення угоди з продажу товару, які не є активними бонусними балами (ще не можуть бути використані) доти, доки вони не будуть нараховані Учаснику в якості Активних бонусних балів.

7. Умови та Положенняці Умови та Положення бонусної системи Fidelitti Plus.

8. Умови та Положення Магазину – правила Магазину, доступні на сайте fidelitti.ua, які визначають, серед іншого, правила використання Магазину.

9. Магазин – керований  організатором веб-сервіс на домені fidelitti.ua, за допомогою якого організатор здійснює господарську діяльність, засновану, зокрема, на продажі Товарів.

10. Товари - продукція, реалізована  Fidelitti Ukraine через Магазин.

11. Учасник - Покупець, що приєднався до бонусної системи  FIdelitti Plus.

12. Newsletter – послуга, запропонована учасникам у рамках бонусної системи  FIdelitti Plus, на умовах, встановлених цими  Умовами та Положеннями.


§1 ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 

1. Цей документ, званий «Умови та Положення», визначає умови, що стосуються приєднання та використання послуги, які пропонуються в рамках бонусної системи Fidelitti Plus.

2. Перш ніж приєднатися до бонусної системи Fidelitti Plus, будь ласка, ознайомтесь з цими Умовами та Положеннями.

3. Організатором бонусної системы Fidelitti Plus є компанія FIDELITTI UKRAINE.

4. Контактні дані Організатора:

  а) адреса электронної пошти: info@fidelitti.ua

  б) номер телефону: доступний  за адресою https://fidelitti.ua/contact (плата як за звичайне телефонне з’єднання, відповідно до тарифного пакету  постачальника послуг зв’язку, що використовується Учасником).

5.  Цей документ  доступний безкоштовно за адресою  https://fidelitti.ua у вкладці «Умови  та  Положення», у формі, що дозволяє отримувати, переглядати та зберігати  вміст  цього документа(«Умови  та Положення») Учасником.

6. Бонусна система Fidelitti Plus організована через Магазин, власником і адміністратором якого є Організатор.

7. Для використання Бонусної системи  Fidelitti Plus необхідно:

  а) активний  обліковий запис Клієнта в Магазині, створений відповідно до Умов та Положення Магазину;

  б) пристрій з доступом до  Інтернету та веб-браузером, таким як  Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, тощо.

8. Учасник  зобов’язаний утримуватися від будь-якої діяльності, яка може вплинути на належне функціонування Бонусної системи Fidelitti Plus, зокрема від будь-якого втручання у зміст Бонусної системи  Fidelitti Plus або її технічних елементів.

9. Учасник  зобов’язується використовувати Бонусну систему Fidelitti Plus  відповідно до чинного законодавства, соціальних  і моральних норм і положень цього документа («Умови та Положення»). Забороняється використовувати Бонусну систему Fidelitti Plus з метою, відмінною від цілей для яких вона була створена та призначена.

10. Вартість передачі даних, необхідних для використання Бонусної системи Fidelitti Plus, сплачується Учасником на підставі договоріів, укладених із оператором зв’язку або Інтернет-провайдером.

11. Організатор у максимально дозволеному законодавством ступені не несе відповідальності за будь-які збої , у тому числі перебої у роботі бонусної системи Fidelitti Plus, спричинені форс-мажором, неправомірними діями третіх осіб або несумісністю з технічною інфраструктурою Учасника.

12. У максимальному ступені, дозволеному законодавством, Організатор не несе відповідальності за блокування адміністраторами поштового серверу надсилання  повідомлень  на адресу електронної пошти, надану Учасниками, а також видалення та блокування листів програмним забезпеченням, встановленим на комп'ютері або мобільному пристрої, який використовується Учасником.

13. Організатор не несе відповідальності за використання Бонусної системи Fidelitti Plus способом, несумісним з положеннями цих Умов та Положень, а також за заподіяну шкоду.

14. Організатор має право вносити зміни в Бонусну систему Fidelitti Plus у будь-який момент шляхом:

  а) надання додаткових прав чи переваг Учасникам, які на дату введення цих прав чи переваг відповідають вимогам, зазначеним Організатором;

  б) надання Учасникам можливості обмінювати бали для цілей, відмінних від часткової оплати замовлення.

     Про такі зміни Учасникам будуть повідомляти кожного разу.

 

§2 ПРАВИЛА ПРИЄДНАННЯ  ДО БОНУСНОЇ СИСТЕМИ  FIDELITTI PLUS

 

1. Використання  Бонусної системи Fidelitti Plus є  добровільним.

2. Для початку використання Бонусної системи Fidelitti Plus:

    а) мати Обліковий запис Клієнта у Магазині, налаштований згідно з Умовами та Положеннями  Магазину;

    б) вибрати відповідну функцію у налаштуваннях Особистого кабінету в Магазині (вкладка «Персоналізація та Угоди»)  або натиснути  кнопку «Я хочу приєднатися до Fidelitti Plus» на сайті Магазину;

    в) вказати (необов’язково) номер телефону для отримання  розсилки новин по SMS/Viber;

    г) прийняти ці  Умови та Положення.

3. Якщо особа, зацікавлена у використанні Бонусної системи Fidelitti Plus, не має Акаунта а Магазині, вона може приєднатися до Бонусної ситеми Fidelitti Plus під час реєстрації Акаунта в Магазині, обравши відповідну згоду (прийняття Умов та Положень використання Бонусної системи  Fidelitti Plus), а також представлення (опціонально) номеру телефону для отримання розсилки по SMS/Viber. Зареєструватися  можна на сайті https://fidelitti.ua/register.

4. Організатор може  змінити способи приєднання до Бонусної системи  Fidelitti Plus.

5. Після виконання вимог, викладених у пункті 2 або 3 вище, Клієнт стає Учасником.

 

§3 ПЕРЕВАГИ  УЧАСТІ У  БОНУСНІЙ  СИСТЕМІ   FIDELITTI  PLUS


1.У рамках використання Бонусної системи Fidelitti Plus Учасник накопичує бонусні бали за здійснені покупки, отримує Інформаційну розсилку (електронною поштою, SMS/Viber).

2.Учаснику нараховуються бонусні бали за укладені договори купівлі-продажу Товарів у Магазині, на умовах, зазначених у вкладці «Бонусна система» на сторінці Магазину. Бонуси не нараховуються за ту вартість замовлення, яка була покрита Активними бонусами.

3. У контексті продажу товарів бонусні бали нараховуються тільки за брутто-ціну товару, обраного та сплаченого Покупцем (відповідно до пункту 2 вище). Бонусні бали не нараховуються за оплату вартості доставки або додаткових послуг. Якщо таке не передбачено цими Умовами та Положеннями.

4. Умовою отримання бонусних балів у рамках Бонусної системи Fidelitti Plus є здійснення покупок в якості Клієнта, підключеного до Магазину.

5. Кількість бонусних балів, які учасник може отримати за укладеним ним договором купівлі- продажу товару, вказується на сайті магазину в описі кожного товару, який приймає участь у Бонусній системи Fidelitti Plus. Також вказується у віртуальній корзині, у результаті замовлення.

6.Бонусні бали Fidelitti Plus можуть сумуватись з іншими акціями та знижками від Магазину.

 

§4 ПРАВИЛА, ЩОДО НАДАВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ БОНУСНИХ БАЛІВ


1. Бонусні бали за конкретну транзакцію (покупку) будуть додані після завершення цієї транзакції та розміщені в Обліковому записі клієнта на вкладці «Бонусні бали». Ці бали можна використо-вувати лише після отримання ними статусу Активні бонусні бали в Особистому кабінеті.

2. У разі повернення товару (відмова  від  договору  відповідно до Умов Магазину) за згодою, в ході якої були нараховані бонусні бали, що мають статус «Бонусні бали, що очікують підтвердження», кількість бонусних балів  Учасника зі статусом «Бонусні бали, що очікують підтвердження» будуть зменшені на кількість балів, нарахованих за товари, повернені Учасником.

3. У випадку повернення товару (відмова від договору відповідно до Умов Магазину) за певною угодою, в якій були використані Активні бонусні бали, кількість Активних бонусних балів Учасника буде збільшено на суму, що дорівнює їх використанню в даній угоді, що відповідають конкретному замовленню з використанням Активних бонусних балів.

4. Якщо термін дії (тобто кількість днів, які залишились до закінчення використання) Активних бонусних балів, наявних у Учасника на момент здійснення операції в Магазині з використанням цих бонусних балів, буде менше ніж 30 днів, то у разі повернення товару, на який були використані дані бонусні бали (відмова від договору відповідно до Умов Магазину), вони будуть повернені на рахунок як Активні бонусні бали з терміном дії на 30 днів і отримають статус «Бонусні бали, термін дії яких спливає протягом 30 днів». Якщо термін дії Активних бонусних балів, наявних у Учасника на момент здійснення операції в магазині з використанням цих бонусних балів більше 30 днів, то у разі повернення товару, для якогобули використані ці бонусні бали (відмова від договору відповідно до Умов Магазину), ці бали повертаються на Рахунок Учасника як Активні бонусні бали з тим самим терміном дії, який був у цих бонусних балів на момент розміщення замовлення, в якому вони були викростані, тобто на термін дії бонусних балів не впливає час, задіяний на процес повернення товару (відмова від договору відповідно до Умов Магазину).

5. В угоді, у якій Учасник хоче використати Активні бонусні бали, в першу чергу будуть використані бонусні бали  з найменшим терміном дії (тобто з найменшою кількістю днів, що залишились до закінчення терміну їх дії).

6. Бонусні бали використовуються на умовах, які докладно вказані у вкладці «Бонусна система Fidelitti Plus на веб-сайті Магазину.

7. Щодо використання бонусних балів в конкретній транзакції Учасник має право використовувати активні бонусні бали у вигляді знижки на замовлення, яке він розміщує , за умови, що така знижка не перевищує 50% від вартості придбаного товару.

8. Якщо кількість активних бонусних балів на рахунку Учасника перевищує 50% від вартості придбаного товару, Учасник може використати тільки таку кількість бонусних балів, при якій отримана знижка не буде перевищувати 50% від вартості, придбаного Товару, а залишені і невикористані Активні бонусні бали залишаються на рахунку Учасника та можуть бути використані у наступних замовленнях або для інших прийнятих цілей. Якщо кількість Активних бонусних балів на рахунку Учасника менше або дорівнює 50% від вартості Товару у відповідному замовлені, Учасник може використати всю кількість бонусних балів при оформлені замовлення.

9. Якщо Активні бонусні бали, накопичені Учасником, використовуються для замовлення, в якому Учасник купує декілька продуктів ( з урахуванням пунку 8 вище), ці бали діляться пропорційно між продуктами і зменшують ціну кожного продукту пропорційно, відповідно до наступної формули:

                                                                                   X = (Y/Z)*W, де:

 X — сума знижки на відповідний товар у рахунку, Y —поточна ціна відповідного товару в рахунку,

 Z — сума поточних цін усіх товарів зі знижкою у рахунку без урахування вартості доставки,             

W —можлива знижка, яка буде використовуватись  у відповідному рахунку згідно правил, наведених у пунктах 7-8 вище.

10. Активні бонусні бали можуть бути використані Учасником протягом 12 місяців з дати їх нарахування Учаснику в якості Активних бонусних балів. Після закінчення цього терміну активні бонусні бали, накопичені за цю транзакцію, будуть анульовані, але цей факт не впливає на бали, накопичені за наступні транзакції.

11. Активні бонусні бали не можна обміняти на гроші.

12. Якщо бали на рахунку Учасника були накопичені або використані порушуючи Умови та Положення Бонусної системи Fidelitti Plus, Організатор має право анулювати частину або всі накоплені бонусні бали, про що Учасник буде проінформований.

13. Вся інформація про стан рахунку Учасника та накопичених бонусних балів - баланс бонусних балів і кількість Активних балів – доступна в особистому кабінеті Клієнта у Магазині, у вкладці «Бонусні бали». Учасник також має право у будь-який робочий час отримати від Організатора інформацію про залишок балів та кількість наявних Активних бонусних балів – для цього Учаснику необхідно звернутись до Організатора.


§5 СЛУЖБА РОЗСИЛКИ


1. У рамках Бонусної системи  Fidelitti Plus Організатор надає Учасникам послугу «Newsletter».

2. Послуга «Newsletter» надається електронною поштою, шляхом циклічної відправки інформації Організатором, у вигляді елетронного листа (e-mail), що іменується в подальшому «Newsletter», на адресу електронної пошти, надану Учасником при створенні Облікового запису відповідно до пункту 4 нижче.

3. Послуга «Newsletter» також може включати відправку повідомлень про покинуті кошики або про список улюблених товарів.

4. Додатковим сервісом до Newsletter у вигляді електронного листа є SMS/Viber розсилка, яка розсилається за допомогою спеціальних сервісів у ситуації, коли Учасник бажає отримувати інформацію по цьому каналу зв’язку. Зацікавленість Учасника в отриманні  SMS/Viber розсилки  підтверджується шляхом введення свого номеру телефона у відповідному місці при реєстрації в Бонусній системі Fidelitti Plus. SMS/Viber розсилка є додатковою послугою. Через SMS/Viber розсилку Учасник в основному отримуватиме повідомлення, які нагадують про спеціальні пропозиції та рекламні акції, включені до Newsletter, надану Учаснику, а також інформацію про нарахування та списання бонусних балів після здійснення покупок.

5. Послуга Newsletter надається безкоштовно.

6. Послуга Newsletter надається до тих пір, поки Учасник не відмінить її.

7. Розсилка проводиться не рідше одного разу на місяць.

8. Кожен Newsletter, який надсилається електронною поштою, містить інформацію про те, як відмовитись від підписки на послугу Newsletter. Учасник може у будь-який час без пояснення причин та безкоштовно відмовитись від підписки на послугу Newsletter, перейшовши за посиланням «Відписатися» унижній частині кожного електроного листа. Учасник буде перенаправлений на сторінку «Персоналізація та Угоди», де для перевірки йому буде запропоновано ввести адресу електронної пошти, вказаної під час реєстрації у Бонусній системі  Fidelitti Plus. Після правильної перевірки адреси електронної пошти Учасник зможе редагувати згоду, надану під час приєднання до Бонусної системи Fidelitti Plus, у тому числі відкликати згоду, надану для служби розсилки Newsletter.

9. Для коректного використання Сервісу Newsletter у вигляді електронної пошти Учаснику необхідно мати активний обліковий запис електронної пошти, а також пристрій, що дозволяє отримувати електронні листи і мати доступ до Інтернету, та для використання послуги «SMS/Viber розсилка» Учаснику необхідно мати телекомунікаційний пристрій, який використовується для отримання голосових дзвінків, SMS/Viber повідомлень.

10. Послугу Newsletter можна починати використовувати підписавшись на Бонусну систему Fidelitti Plus та прийнявши Умови та Положення.

11. Запит послуги Newsletter призводить до додавання адреси електронної пошти Учасника до  списку розсилки електронною поштою, а також номеру телефону Учасника до списку розсилки  SMS/Viber (якщо Учасник надав номер телефону). Адреса електронної пошти Учасника буде використовуватись для надсилання  Учаснику Newsletter, а номер телефону буде використовуватись  для відправки Учаснику SMS/Viber повідомлень, які містять, зокрема, інформацію про поточні рекламні кампанії (SMS/Viber Newsletter).


§6 ПРИПИНЕННЯ  УЧАСТІ У БОНУСНІЙ СИСТЕМІ  FIDELITTI PLUS. ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У БОНУСНІЙ  СИСТЕМІ FIDELITTI PLUS


1. Організатор має право призупинити або припинити дію Бонусної системи Fidelitti Plus.

2. У випадку призупинення або припинення дії Бонусної системи Fidelitti Plus організатор заздалегідь інформує Учасника про це рішення на сайті Магазину, на адресу електронної пошти Учасника (зазначений при реєстрації Аккаунта у Магазині) або іншим способом обраним Організатором.

3. У випадку призупинення або припинення дії Бонусної системи Fidelitti Plus можливість накопичення бонусних балів буде заблокована на всіх рахунках Учасника, що не порушує прав Учасника на використання наданих йому Активних бонусних балів до моменту призупинення або припинення дії Бонусної системи Fidelitti Plus протягом 6 місяців з моменту їх нарахування Учаснику в якості Активних бонусних балів.

4. Припинення або призупинення організатором Бонусної системи Fidelitti Plus або невикористання Учасником Активних бонусних балів відповідно до пукту 3 вище, не дає Учаснику права вимагати від організатора виплати еквівалента Активних балів у грошовій формі.

5. Учасник може у будь-якої миті  відмовитись від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus без надання будь-яких причин та без додаткових витрат.

6. Відмова від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus відбувається шляхом відкликання згоди на надання послуг, що надаються Учасникам Організатором у рамках Бонусної системи Fidelitti Plus (у тому числі припинення надання послуги «Newsletter»). У випадку відкликання згоди, Учасник  втрачає статус Учасника Бонусної системи Fidelitti Plus.

7. У разі відмовлення від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus Учасник втрачає накопичені Активні бонусні бали, без права вимагати від Організатора еквівалент активних балів у грошовій формі. У разі нової реєстрації у Бонусній системі Fidelitti Plus під тим же Обліковим записом Учасник більше не буде отримувати вітальні бали або промокод на першу покупку.

8. Для відмови від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus в особистому кабінеті Клієнта у розділі «Інформаційні  розсилки» необхідно зняти прапорець, тим самим відкликавши згоду, що дозволяє Організатору пропонувати послуги, доступні Учасникам Бонусної системи Fidelitti Plus, або звертатися з цією метою. Також відкликати згоду можна зателефонувавши в робочий час у Відділ по роботі з клієнтами Організатора за номером, доступним за адресою https://fidelitti.ua/contact (вартість як за звичайне телефонне з’єднання, відповідно до тарифного  пакета постачальника послуг, який використовується Учасником). Організатор може змінити способи відмови від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus.

9. Відмова від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus не несе за собою видалення аккаунту Клієнта із сховища сайту.

 

§7 СКАРГИ


1. Скарги на Програму лояльності Бонусної системи Fidelitti Plus можна надсилати:

  а) електронною поштою на адресу info@fidelitti.ua;

  б) за телефоном, подзвонивши на номер Відділу по роботі з клієнтами Організатора, доступний за адресою https://fidelitti.ua/contact (вартість, як за звичайне телефонне з’єднання, відповідно до тарифного пакету постачальника послуг, який використовується Учасником).

2. Рекомендується, щоб скарга містила зокрема: опис проблеми, до якої відноситься скарга, й адресу електронної пошти (адреса електронної пошти) або адресу для кореспонденції, на яку має  бути надіслано відповідь щодо поданої скарги.

3. Розгляд скарги та напралення відповіді про порядок її розгляду здійснюється негайно, не пізніше чотирнадцяти днів із дня подання скарги.

4. Учасник буде проінформований про спосіб розгляду скарги у відповідно до даних, зазначених у скарзі. Вищезгадані рекомендації щодо подання претензії є лише прикладом, і не впливають на ефективність претензій, поданих без рекомендованого опису претензії.

5. У випадку виявлення у поданій скарзі відсутніх відомостей, організатор зв’яжется з Учасником для їх заповнення відповідно до контактних даних, зазначених у скарзі.

  

§8 ПЕРСОНАЛЬНІ  ДАНІ

 

1. Адміністратором персональних даних є компанія Fidelitti Ukraine (далі «Адміністратор»). Обробка персональних даних відбувається на основі законів України.

2. Адміністратор призначив Інспектора із захисту персональних даних. Зв’язатися з інспектором можна за адресою електронної пошти: gdpr@fidelitti.com

3. Правовою основою для обробки даних є прийняття Умов (6 (1) (b) из GDPR).

4. Дані будуть оброблятися до моменту видалення Аккаунта або до відмови від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus, а потім, додатково, протягом необхідного періоду до закінчення терміну будь-яких можливих претензій і претензій, передбачених законодавством.

5. Персональні дані можуть передаватися організаціям, уповноваженим на доступ до даних відповідно до закону, та організаціям, які будуть обробляти дані за запитом Адміністратора, особливо постачальникам ІТ-послуг.

6. Учасник має право на доступ до своїх даних, виправлення даних, видалення, обмеження обробки, заперечення проти обробки і передачі даних відповідно до закону.

7. Учасник також має право подати скаргу Голові Управління по захисту персональних даних, коли вважає, що обробка його персональних даних порушує положення  закону, що застосовується.

8. Надання даних є добровільним, але необхідним для досягнення цілей, для яких були вони зібрані.

9. Персональні дані Учасника не підлягають автоматичному прийняттю рішень та профіліруванню.

 

§9 ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1. Учасник зобов’язаний  дотримуватись положень цих Умов та Положень, і при цьому не вчиняти дій, що суперечать моралі, а також не використовувати участь у Бонусній системі Fidelitti Plus у комерціних цілях або діяти на шкоду Організатору.  Зокрема,  Учасник не може вчиняти такі дії у зв’язку з участю у Бонусній системі Fidelitti Plus:

  а) здійснювати комерційну діяльність у якості учасника Бонусної системи Fidelitti Plus, у тому числі пов’язану з перепродажем Товарів, придбаних у Магазині з використанням Активних бонусних балів;

  б) надавати доступ до облікового запису Клієнта в Магазині третім особам з метою використання Активних бонусних балів Учасника;

  в) для розсилки спаму;

  г) для здійснення любого виду реклами, просування, підбурювання, політичної та будь-якої діяльності, що суперечить закону чи моралі на сайті Магазину.

2. Організатор залишає за собою право виключити Учасника з його участі у Бонусній системі Fidelitti Plus у разі порушення положень ціх Умов та Положень.

3. Організатор залишає за собою право змінювати Умови з важливих причин, зокрема, таких як: зміна спектру комерційної діяльності, що здійснюється Організатором, необхідність адаптації Умов та Положень відповідно до положень законодавства, необхідність забезпечення належного функціонування Магазину та послуг Бонусної системи Fidelitti Plus, необхідність забезпечення безпеки користувачів сайту, тобто Магазину та Бонусної системи Fidelitti Plus, необхідність  для введення нових правил або зміни існуючих правил роботи веб-сайту Магазину та Бонусної системи  Fidelitti Plus, а також у випадку зміни сфери послуг, що надаються відповідно до цих Умов та Положень.

4. Про зміст змін в Умовах ми повідомимо Користувачам, опублікувавши відповідну інформацію на сайті Магазину у вкладці «Умови та Положення». Учасник буде додатково проінформований про зміни у вкладці «Умови та Положення». Учасник буде додатково проінформований про зміни Умов та Положень шляхом направлення інформації, що містить презентацію змін, внесених до цього документу («Умови та Положення»), на адресу електронної пошти (адреса електронної пошти), вказану  при реєстрації обликового запису в Магазині.

5. Уразі незгоди зі змінами, внесеними в Умови та Положення, Учасник може у будь-який час відмовитись від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus. Для відмови від участі у Бонусній системі Fidelitti Plus в Особистому кабінеті у розділі «Персоналізація та Згоди» повинна бути знята згода, яка дозволяє Організатору пропонувати послуги, доступні Учасникам у межах Бонусної  системи Fidelitti Plus, або клієнт може звернутись у відділ по роботі з клієнтами Організатора за телефоном https://fidelitti.ua/contact (вартість, як за звичайне телефонне з’єднання, відповідно до тарифного пакету постачальника послуг, які використовує Учасник).

6. У питаннях, не врегульованих цими Умовами та Положеннями, застосовуються положення Цивільного  кодексу та інші відповідні положення законодавства України, включаючи Умови використання магазину  fidelitti.ua.

7. Будь-які суперечки, які виникають між Учасником, який не є Споживачем за змістом положень Цивільного кодексу, та Організатором  вирішуватимуться  компетентним судом регіону, у якому знаходиться штаб-квартира Організатора.


Підпишіться на розсилку та отримайте знижку 5% на першу покупку!